Załóż bezpłatne konto. Skuteczny e-mail marketing w zasięgu Twojego biznesu.

Skuteczny e-mail marketing

Szybki i prosty w obsłudze, a zarazem wyposażony w szeroką gamę opcji umożliwiających dotarcie do pożądanej grupy odbiorców. Mailon.pl posiada rozbudowane narzędzia do Tworzenia efektownych wizualnie wiadomości HTML oraz ich personalizacji.

 

Wiedza marketingowca

Ważne informacje

Nasze serwisy

Bezpłatny eKurs

5 sekretów dotyczących skutecznych działań e-mail marketingowych. Zero zobowiązań, 100% satysfakcji.

Imię:
e-mail:

Landing page

Dosłownie: strona lądowania, w praktyce: strona docelowa. Pierwsza strona, na którą trafia odwiedzający pozyskany wskutek podejmowanych przez firmę działań marketingowych. Strona docelowa może być stroną samodzielną, mikrostroną, a także elementem większej witryny. Najczęściej użytkownicy trafiają na nią po kliknięciu w banner, mailing, link sponsorowany lub inny link reklamowy. Landing page jest logicznym rozszerzeniem treści znajdującej się w reklamie. Głównym celem landing page jest konwersja (tak jak każdej kampanii marketingowej).

Proces konwersji, w zależności od przyjętej strategii marketingowej, oznacza wykonanie przez użytkownika określonego działania jak na przykład:

  • rozpoczęcie procesu zakupu
  • pozostawienie danych kontaktowych (przeważnie e-mail lub nr telefonu)
  • rejestracja w serwisie
  • powiadomienie innych użytkowników o ofercie zamieszczonej na landing page
  • przekonanie się do marki – spędzenie odpowiedniej ilości czasu na stronie, obejrzenie filmów

Wskaźnik procentowy konwersji osób odwiedzających jest zarazem wskaźnikiem skuteczności strony docelowej. W zależności od branży jakiej dotyczy kampania, waha się on w przedziale 2-3 procent. Oznacza to, że np. na 1000 osób, które odwiedziły landing page 20-30 dokonało jednej z wymienionych wyżej akcji.